Orlando here we are again ! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Familie Spaansjes - WaarBenJij.nu Orlando here we are again ! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Familie Spaansjes - WaarBenJij.nu

Orlando here we are again !

Door: Corine & Marc

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 September 2016 | Verenigde Staten, Orlando

Dag 19; zaterdag 10 september, we vliegen om 20:00 uur terug naar Nederland, maar via Frankfurt am Main.

Maar voordat het zover is hebben we vrijdag's nog tijd om te genieten van het zwembad, de zon, een biertje, een cocktailtje, een lekker hapje en dan...... in de kamer de koffers herschikken.

Dat wordt nog een dingetje..... waar laat je 3 paar laarzen en de rest van de spullen..... afijn de koffers krijgen een complete herinrichting en de laarzen worden verdeeld over beide koffers.... het past uiteindelijk allemaal en die staan klaar voor vertrek.

We eten heerlijk in het restaurant van het hotel...... we waren al gewend aan de gastvrijheid en het vele How are You Doing, maar deze dame spande de kroon..... ze bleef langs komen en maar vragen ! en buigen als een knipmes.... ach je moet wat.
Aan tafel checken we in bij Lufthansa en gokken op gunstige plekken in de Economy class. Het is een nachtvlucht dus je probeert zo gunstig mogelijk een plek te veroveren.....

Dan uiteindelijk als alles klaar is, bedje in.... lekker comfortabel hoor zo'n luxe hotel.

Zaterdagochtend de wekker gaat niet te vroeg. We nemen een uitgebreid ontbijt in het hotel en laten het ons nog lekker smaken. Corine durft op de vroege nuchtere ochtend zelfs een hamburger aan...... Heerlijk het buikje vol uitchecken en richting een Outlet Store......

Daar lekker rondgesjokt in de Orlando hitte, wat inkopen (souvenirs) gedaan en nog wat kunnen eten. De tijd tikt verder en uiteindelijk nemen we afscheid van Orlando en gaan richting het vliegveld.
De auto moet ingeleverd worden en nemen in de garage bij de verhuur een foto van de kilometerstand. We hebben bijna 3000 mijl (ruim 4800 kilometer) afgelegd.... en dat in 19 dagen...

Dan begint de weg naar huis...........